+Follow
Silent Talks
Belajar guna Blogskin . ★
31.3.12, 7:38 PM , 0 Bubbles
Assalamualaikum ! Hai ! 





phieww -,-' akhirnya siap jugak aku edit blog ni , and , ni kali PERTAMA kot aku guna blogskin . sebelum ni guna template je , macam kat bawah ni ,







tapi sekarang dah takguna lagi dah macam tu sebab nak try guna blogskin , hewhew . so , aku nak nasihat kat korang lah kan , kalau rasa2 tahap kesabaran korang tu low , sila jangan pakai blogskin , sebab nak edit blogskin punyalah sikit punye lama , lepastu nak kene main dengan kod2 dia lagi , adehh , bepinau mata kau jahh @.@ . aku ni edit dari malam semalam sampailah petang harini , baru siap edit ! agak2 dalam 8 jam aku mek masa nak fahamkan blogskin ni , nak pilih blogskin yang sesuai dengan citarasa aku lagi , nak buat header , cari gambar , favicon , tambah itu , tambah ini , and macam2 lagi lah , BUT now , ALHAMDULILLAH , aku dah faham nak guna mende ni . yelakan , berkat kesabaran aku yang agak tinggi , then , dapat lah siap edit blog guna blogkin , so , hows my blog ? hihi , aku buat simple mimple je dulu , kata pun baru nak belajar kan , memang lah macam ni , takdelah nak cantik macam blogger otai , hehe . 


p/s : benti jap , nak tenangkan mata .__. 


<--Older Post | Newer Post-->